دی ۲۵، ۱۳۸۷

عرصه بر روحاني آزاديخواه زنداني آيت الله كاظميني بروجردي

تنگ تر و تنگ تر مي شود

حكومت مذهبي ايران صبح امروز چهارشنبه 25 دي ماه 87 به منظور تشديد فشار و ایجاد محدودیتهای ارتباطی بيشتر براي روحاني صلح طلب آيت الله كاظميني بروجردي با دنياي خارج از زندان ، اين پيشواي ديني را از بند نظاميان به بند زندانيان مواد مخدر منتقل نمود . لازم به ذکر است که انعکاس افشاگریها و موضع گیریهای صلح طلبانه ایشان و علي الخصوص ابراز نظر وي در خصوص لزوم پرهيز از جنگ و خونريزي و همچنين برقراري صلح بين اعراب و اسرائيل در رسانه های جمعی و مجامع حقوق بشری ، باعث خشم شدید حکومت و تصمیم گیریهای خصمانه علیه ایشان گرديد . اين در حاليست كه شدت سرما و رطوبت در بند زندانيان مواد مخدر ، باعث تشديد بيماري هاي وي و وخامت حال ايشان خواهد گرديد .

 بدنبال اين اقدام غير انساني ، آیت الله كاظميني بروجردی،

پیامی صوتی به شرح ذيل مخابره نموده اند :

 « امروز مرا به بند دیگری منتقل کردند و با نیت آزار بیشترم ، جایم را تغییر دادند . در این قسمت از زندان یزد به مشکلات جدید و جدی تری مبتلا گشته ام که از جمله سردی مکان و تضییقات ارتباطی با تلفن می باشد و هدف هیئت حاکمه دیکتاتور و زورگو از پا درآوردن مقاومت و خاموش کردن فریادم می باشد.

اکنون بار دیگر از وکلایم در داخل و خارج از کشور می خواهم تا مراتب اعتراضات وسیع خود را نسبت به هدم حقوق بشر و سلب تنفس یک پیشوای مذهبی زندانی اعلام کنند و از نهادهای مدافع زندانیان و اسرا بخواهند تا حرکت رهائی بخش خود را تشدید نمایند و نیز از رسانه های جمعی جهان در رفع حصارهای سنگین و سخت من مساعدت گیرند . قطع تلفنهای من به معنای کور کردن دیده بان حقوق بشر در زندانهای قرون وسطائی دیکتاتور است . خفه کردن یک منادی آزادی و مبشر استقلال اعتقادی در بندهای نکبت بار حکومت مذهبی ، به مفهوم انسداد خبررسانی های پایدار و موثر در جهان معاصر می باشد.

من لحظات رقت باری را سپری می کنم که نیازمند مساعدت فوری مجامع جهانی هستم . »

لازم به ذكر است خبر فوق الذكر به تأييد مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران رسيده است . 

منبع »» بام آزادي : وبلاگ اختصاصي آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي

۱ نظر:

ناشناس گفت...

؟
در حالی ایران سراسر خفقان و بایکوت خبری است شاهد هستیم که یک روحانی در بند و تحت شکنجه رژیم از پشت میله های زندان صدای آزادی خواهی و موضع گیری های صلح طلبانه خود را به گوش جهانیان میرساند . حقیقتاً چه جای سکوت است برای کسانی که میتوانند آزادانه فریاد بزنند و از صلح و امنیت و آزادی دفاع کنند