دی ۲۶، ۱۳۸۷

خطر مرگ در كمين آيت الله كاظميني بروجردي

شب گذشته، مسئولين زندان يزد در راستاي ايجاد فشارهاي بيشتر بر روحاني صلح طلب آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي ، پس از انتقال ايشان به بند زندانيان خطرناك، با طرح يك دعواي ساختگي،  ايشان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند بگونه اي كه در اين اقدام ساختگي استخوانهاي دست و كمر ايشان آسيب جدي ديده است .

به گزارش يك منبع موثق مسئولين اين زندان تعدادي از مامورين خود را در قالب زنداني به اين بند روانه كرده و باعث ايجاد چنين جو ناامني براي آيت الله بروجردي گرديدند . در اين خصوص وكيل بند نيز اظهار داشته كه تا كنون اين افراد را مشاهده نكرده بود و معلوم نيست چگونه به اينجا منتقل شده اند !

وارد آوردن فشارهاي ممتد و طاقت فرسا بر آيت الله يروجردي در حالي ادامه دارد كه بنا بر گزارشات متعدد سازمانهاي حقوق بشري همچون عفو بين الملل، ديده بان حقوق بشر و كمپين بين المللي حقوق بشر، ايشان بخاطر وخامت وضع جسماني اش مي بايست سريعا براي استفاده از امكانات درماني لازم به محيط خارج از زندان منتقل شوند . آيت الله بروجردي در حالي در زندانهاي قرون وسطايي جمهوري اسلامي با مرگ دست و پنجه نرم ميكند كه رهبرانش مدام داعيه دفاع از حقوق بشر و مخصوصا دفاع از ملت مظلوم فلسطين را دارند !

لازم به ذكر است كه آيت الله بروجردي يك زنداني عقيدتي ست كه پس از تحمل بيش از دو سال و نيم زندان و شكنجه ، كماكان بر مواضع خويش چون آزادي عقيده ، تساوي حقوق زن و مرد ، توقف اجراي حدود اسلامي و لزوم جدايي دين از سياست پافشاري مي نمايد .

خبر فوق به تاييد مجموعه فعالان حقوق بشر ايران نيز رسيده است .

منبع »» بام آزادي وبلاگ اختصاصي آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي

۴ نظر:

ناشناس گفت...

علی رضا:
پرسش ایجاست که چرا جمهوری اسلامی که ادعای حمایت از مظلومین عالم را دارد چرا این گونه از آیت الله بروجردی که فقط تفکرات صلح طلبانه دارد ، ترس و واهمه دارد و سعی در خفه کردن صدای ایشان دارد؟
غیر از این است که جمهوری اسلامی ریگی به کفش دارد و خلاف گفته هایش عمل می کند؟

ناشناس گفت...

درود بر رهبر دینی ایران
درود بر مردی که سالهاست در راه مبارزه با خفاشان شب پرست و نقاب زده گان انسان نما لحظه ای از پا ننشسته و خواب را بر چشمان میراث بران بنی امیه و بنی عباس حرام کرده .
پدرا برایت دعا میکنیم و از خدا ظفر و پیروزی را مسئلت مینماییم

ناشناس گفت...

جمهوری اسلامی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارد چگونه با یک زندانی روحانی آن هم در سن 51 سالگی با انواع بیماری را مورد ضرب و شتم قرار میدهد در حالی که جرمی به جز ابراز عقیده ندارد . در صورتی که طبق گفته های آیت الله بروجردی در رساله ازادی خداوند به پیامبران خویش هرگز اجازه تهدید و ضرب و شتم و آزار مخالفین را نداده است و الان با این عملکرد خود را نماینده ی پیامبر می دانند !

ناشناس گفت...

نوع رفتار نظام ولایت فقیه با آیت الله بروجردی که شخصی صلح طلب و خواهان استقرار برابری و آزادی در جهان می باشند نشان دهنده ی آن است که آنها بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان می باشند . آنها با آیت الله بروجردی نمی جنگند بلکه با ایجاد صلح و امنیت و آزادی در جهان مخالفند.