آبان ۱۸، ۱۳۸۹

یورش نیروهای امنیتی به منزل هواداران آیت الله بروجردی

به گزارش خبرگزاری هرانا، عصر روز گذشته، دوشنبه 17 آبان ماه نیروهای امنیتی با یورش به منزل چند تن از هواداران آیت الله بروجردی، آنان را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.
بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" نیروهای امنیتی پس از تفتیش منزل، مدارک و وسایل شخصی آقاي محمد رضا صادقي، خانم ها مريم عظيمي، طيبه حسيني، فروغ همت يار، نرگس غفارزاده و رويا عراقي را به همراه اسناد هویت، کامپیوتر ها و مقادیری وجه نقد به همراه خود بردند.
نامبردگان پیش تر 4 بار بازداشت شده و هر بار به قيد وثيقه و پس از سپري كردن دوره هاي طولاني حبس انفرادي و يا زندان آزاد شده بودند و همواره تحت نظر قرار داشتند.
يادآوري مي شود اين افراد از انديشه هاي آقاي كاظميني بروجردي در ارتباط با جدايي دين از حكومت جانبداري كرده و در تجمعات اعتراض آميز مهرماه 85 كه با سركوب و دستگيري ايشان همراه بود نيز بازداشت شده بودند.

۱۷ نظر:

frzadazad گفت...

با سلام
دوستانمان را آزاد کنيد آيت الله بروجردي را رها کنيد

hares گفت...

salam bar azadegane tarikh.
Dolate ghaseb dast az zolm bardar, mardom shomaha ro shenakhtand.
Be omid azadi 6 mobarez.

ريشه هاي ايران گفت...

ياران بروجردي را رها كنيد.

حافظ گفت...

با سلام
من از سازمان حقوق بشر سؤال ميكنم، كدام وقت به اعمال وحشتناك حكام و سران واكنش نشان خواهند داد؟

ایمان گفت...

باسلام
این نهایت وحشیگری و ترس این رژیم که دم از دموکراسی می زند را می رساند.که اینگونه هم وطنانمان را به سیاهچالهای خود می کشاند.
به امید رهایی وطن از چنگال ظلم

دنيا گفت...

درود بر ياران بروجردي.

بچه هاي خيابان بيمارستان برازجان گفت...

سلام
دنيا بايد بداند كه در ايران چه بلائي سر دينداران واقعي مي آيد.
حساسيتي كه نسبت به بروجردي دارند به هيچ گروهي ندارند.
با اميد نجات اين عزيزان

آفتاب گفت...

سازمان حقوق بشر ياران آيت الله كاظميني را درياب كه گرفتار جهانخواران شدند.

ali گفت...

عمر جمهوري اسلامي به پايان رسيده لذا سراسيمه دست به كارهاي نسنجيده مي زند

سهیل_م گفت...

با سلامی گرم و صمیمانه
خامنه ای و اعوان پلیدش تمام ارزش های انسانی را لگدمال کرده اند؛من متعجب هستم که انسان تا چه مرحله می تواند پست و نامرد و بی شرف باشد که به راحتی بتواند بنام خدا بزند و بدرد و شکنجه کند و بکشد و آزادی و حریت بشریت را صلب کند و روز به روز زندان هایش
را گسترش دهد و کاری کند که خلق الله از دین روی گردان شوند.خدا لعنت کند بانی این دین دروغین و پر از نیرنگ و فریب 1357 به امید رهائی آقای بروجردی و هوادارانش و تمامی مبارزین راه آزادی .

ناشناس گفت...

سلام
دوستان و همقطاران و یاوران آزادی اندکی صبر سحر نزدیک است

عرفان از قزوين گفت...

با سلام
به اميد آن دولتي كه در آن ظلم وجود ندارد.

كامران از نيشابور گفت...

با سلام
دولتي كه ادعاي استقلال و آزادي ميكند ولي مردمش را از آزاديه انديشه و فكر محروم ميكند مايه ي ننگ است.

شیما گفت...

گرچه دستگیری این شش نفر از طرفداران آیت الله بروجردی واعمال شکنجه برایشان بر دردها و نگرانی های این روحانی طرفدار حقوق بشر می افزاید اما هرگز باعث نمی شود که ایشان دست از مخالفت با نظام دیکتاتوری ولایت فقیه بردارد.
شیما از همدان

فرشاد گفت...

باسلام
این حکومت استبدادی برای حفظ موقعیت خود در انجام هر جنایتی توانمند است و هیچ کسی نمی تواند اعتراضی بکند گناه طرفداران آقای بروجردی چیست که بطور خیلی فجیع به خانه های آنها می ریزند و با ضرب و شتم دستگیر می کنند و به جای معلوم می برند؟
فرشاد

امیر گفت...

این رژیم با چه توضیحی می سلام و درود فرآوان
خواهد این کار غیر انسانی خود را توجیه کند وبا کدامین اتهام می خواهد یاران آقای بروجردی را محاکمه کند کدام یک جرم است داشتن عقیده و پایداری بر آن یا دستگیر و شکنجه کردن انسان هائی به خاطر داشتن عقیده و پایداری بر آن.
امیر از تهران

سمیه گفت...

دوستان خدا کسانی هستند که با بادرود
برای داشتن اعتقاد و آزادی که خود خدا آن را به عنوان نعمتی بزرگ به انسان ها داده مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار می گیرند و محاربان با خدا کسانی هستند که به اسم خدا و سنت رسول به مردم ظلم می کنند. زنده باد زندانیان عقیدتی و سیاسی.
سمیه از کرج