آبان ۲۲، ۱۳۸۹

انتقال آقای بروجردی به مکانی نامعلوم و تشدید فشارها بر هواداران وی

به گزارش دریافتی از زندان اوین، امروز صبح روز شنبه 22 آبان ماه، مامورین سرکوبگر رژیم، آقای بروجردی را به مکانی نامعلوم منتقل نمودند. گزارشها حاکیست که انتقال ناگهانی آقای بروجردی از بند ویژه روحانیت، همراه با ضرب و شتم و اهانتهای بسیار صورت گرفته است و این در حالیست که آقای بروجردی بدون استفاده از یک ساعت مرخصی درمانی در طول 5 سال بازداشت و شکنجه، در معرض فلجی و نابینایی قرار دارد. در این مدت برخوردهای خشونت بار رژیم با آقای بروجردی، غیر قابل تصور بوده و روز به روز بر شدت آنها افزوده میشود.
خبرهای دریافتی حاکیست عدم پذیرش خواسته های رژیم توسط آقای بروجردی مبنی بر اظهار پشیمانی، تاکید بر اصل ولایت فقیه و رد اصل جدایی دین از دولت در یک برنامه تلویزیونی از مهمترین دلایل تشدید فشارها بر وی و هوادارانش می باشد.
لازم بذکر است منابع موثق تاکید کرده اند که 6 تن از هواداران وی به نامهای مهندس محمد رضا صادقی و بانوان دکتر رویا عراقی، مریم عظیمی، فروغ همتیار، طیبه حسینی و نرگس غفارزاده که شامگاه 17 آبان ماه دستگیر شده بودند در بندهای مخوف 209 اوین تحت شکنجه و بازجویی های طاقت فرسا قرار دارند.

۲۳ نظر:

دريا گفت...

باسلام :قصد دارند به تدريج ايشان را از بين ببرند

كاميار از هند گفت...

ضمن سلام و عرض ادب خدمت همه ي ايرانيهاي داخل و خارج كشور ميخواستم نظرم را در رابطه با واكنش سيستم حفاظتي ايران در مقابله با آقاي بروجردي اعلام كنم.
طبق تحقيقات من وزارت اطلاعات بيش از بيست سال است كه بر روي آقاي بروجردي حساسيت قابل توجهي دارد و تمامي حركات ايشان را تحت كنترل داشته و دارد.سؤال:چرا تا اين اندازه آقاي بروجردي براي وزارت اطلاعات مهم و خطرناك است؟
با تحقيق و جامعه شناختي، من به اين جواب رسيدم كه اگر به آقاي بروجردي ميدان داده ميشد و كوبيده نميشد، ايشان ميتوانستند طيف زيادي از جامعه را با مقدسات آشتي دهدند زيرا حرف ايشان صادقانه است و در احساس و افكار مردم گره ميخورد پس ميتوانست با حمايت مردم خطرناك باشد، به همين علت او را دستگير و به زندان انداختند.
سؤال ديگر: چرا با وجود دستگيري ايشان باز هم فشارهاي آنان كم نشد و رفته رفته بر هجومهاي دولتي و حكومتي بر عليه ايشان و يارانش افزايش يافت؟
جوابي كه دور از ذهن نيست اينست كه آقاي بروجردي با وجود اينكه در زندان است دائما پيامهايي را براي جامعه ي جهاني ارسال ميكند و در آنها با دليل و مدرك اعمال اشتباه و فاجعه خيز حكام را رد كرده و مسير مورد پذيرش اسلام را به عنوان يك فرهنگ عرضه ميكند، پس براي دستگاه حكومت بسيار خطرناك است.
در آخر به عنوان يك دانشجوي جوان كه خارج از كشور هستم، به افكار و عقايد آقاي بروجردي علاقه مند شده ام و براي ايشان آرزوي سلامتي دارم.

شهرام گفت...

خدمات انسان دوستانه آيت الله بروجردي آنقدر زياد است كه امروز سكوت جامعه ، ظلم به ايشان است.

حکیم _ ایرانشهر گفت...

با سلام
امیدوارم به زودی زود خامنه ای
ظالم و اعوان پلیدش به سزای اعمال ننگین خود برسند.

ناشناس گفت...

باسلام
به اسارت گرفتن آزاداندیشی بیمار نشانه ضعف رژیم رو به سقوط است

Mehran گفت...

جمهوري اسلامي كه مدعي ترويج ديانت و اسلام و عدالت خواهي در بين تمام دول اسلامي است در صورتي كه با يك روحاني اصلاح طلب و خواهان جدايي دين از سياست(ايت الله بروجردي) 5 سال است كه اينكونه رفتار زشت و غير انساني در زندان اوين و در بيرون با خانواده اش و هوادارانش دارد.

لادن گفت...

براي حزب الله پول و اسلحه ميفرستند اخيرا يك محموله قاچاق اسلحه به نيجريه ارسال كرده اند در داخل كشور هم با ملت اين برخورد هاي غيربشري را صورت ميدهند اين هم نتيجه انقلاب خميني است.

parssa گفت...

سلام بر معلم ایثار وپایمردی
به ظاهر آیت الله بروجردی در زندان است ولی آزادمردی و آزادگی را در آن جهنم معنا بخشیده

ناشناس گفت...

تا به کی ظلم وجنایت؟
تا به کی پنهان کاری و مردم فریبی؟
این حکومت الحق روی حاکمان بنی امیه و بنی عباس را سفید کرد.

ناشناس گفت...

با سلام
به نظر من سازمانهاي جهاني حقوق بشر بايد تلاشهاي بيشتري براي آزادي اين فرزند وطن بکنند.
به اميد آزادي آيت الله کاظميني بروجردي و يارانش

ناشناس گفت...

حکومت از اين ترس دارد که هر روز که ميگذرد به تعداد هواداران انديشه اين روحاني افزوده ميشود پس سعي ميکند هر طور که شده اين آقا را خاموش کند ولي نميداند که اين انديشه اکنون دنيا را فرا گرفته
مرگ بر جمهوري اسلامي

داوود گفت...

تاريخ شاهد است كه سخت ترين روزها بر آيت الله بروجردي و خانواده اش ميگذرد

صابر از برازجان گفت...

در كشور ما هر جنبش و گرهكي ميتوانند فعاليت كنند ،اگرچه براي داخل و خارج كشور خطرناك باشند ولي اگر كسي دم از صلح و برابري و برادري زد بايد مثل آقاي بروجردي به زندان بيافتد!

ناشناس گفت...

درود بر بروجردی و یارانش
ایستادگی شما شایسته سپاس است .

رحماني از باغملك گفت...

سلام
اگر براي آيت الله كاظميني بروجردي اتفاقي بيافتد چه كسي جوابگوست؟
به كجا ميشود شكايت كرد؟
بايد به اين سؤالات جواب داده شود.

ناشناس گفت...

این رژیم فاسد اجازه نمی دهد کسی اندیشه اش را بیان کند ولی خودش آزادانه ظلم می کند اما این ظلم پایدار نمی ماند

سهراب گفت...

با سلام
من هم بنوبه خودم از آقای بروجردی حمایت می کنم واعلام انزجار از خامنه ای و نوکرانش را دارم و از ایستادگی آقای برجردی درس کرفتم.امیدوارم خدا به داد ملت مظلوم ایران برسد

farhad گفت...

با سلام
امروز رئیس قوه ی قضای گفت کو گشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر هستند.
از ایشان می پرسم که آقای لاریجانی آیا رفتار شما با آیت الله بروجردی و هوادارانش عینیت بخشید به حقوق بشرو ارج نهادن به دمکراسی ست?
فرهاد

ناشناس گفت...

سلام
ای خامنه ای بی وجدان بدان که در پیشگاه خداوند منفورترین عمل ظلم و ستم بر خلایق آن هم بنام خدا و دین و شریعت و پیامبرانش است ؛ خداوندی که بی نیاز است چه احتیاجی دارد دینی نازل کند که در آن زور باشد و چوب باشد و شلاق و زندان و شکنجه و اعتراف و پرونده سازی و اعدام ؟آن هم توسط مجری سر تا به پا نیاز و زیاده خواه و دروغگو و غاصب ولایت اهل بیت و سر شار از اشتباه و کینه توزی همچون تو ؟

نگین گفت...

با سلام
امیدوارم که هرچه سریعتر خبری از احوالات آیت الله بروجردی بشود.نگین از رامسر

افسانه از زرند کرمان گفت...

آقای خامنه ای از وقتی که رفت قم و با عدم استقبال مراجع و شخصیت های بزرگ و مطرح مواجه شد و به نوعی کم آورد و متوجه شد که کسی قبولش ندارد بجز عده ای چاپلوس بقول معروف اون روی سگش آمد بالا و شروع کرد به پاچه گرفتن بعضی شخصیت ها از جمله آقای بروجردی که واقعا دل پر از کینه و سیاه ولی فقیه دروغین را خون کرده ؛ در نهایت یکی به این ولی امر مسلمین جعلی و زوری باید بگه که دلخوش به چندتا چاپلوس و عده ای بسیجی احمق نباش اینها امروز به دور تو میچرخند فردا که تو گورت را گم کردی سنگ کس دیگه ای را به سینه میزنند.

محمد رضا از سبزوار گفت...

يك زنداني در زندان كرج كشته شد، كجاست امنيت زندانيان؟
كجاست نظارت؟
به چه كسي بايد شكايت كرد؟

ناشناس گفت...

با درود
به خداوند خوبی و پاکی و لطف و مهربانی و بنده نوازی و بدوراز ظلم و ستم قسم که این همه شکنجه جسمی و روحی و اذیت و آزار و زندان نشان بر حقانیت این سید مظلوم دارد، البته ناگفته نماند که نشانه ی حق بودن برای خامنه ای غاصب و ارازل و اوباشش مرسدس بنز ضد گلوله و یک پادگان اسکرت و نشستن بر روی منبر 12میلیون تومانی و ...میباشد، به امید رهائی این سید شریف از چنگال گرگ صفتانی چون سید علی.