آبان ۲۱، ۱۳۸۹

تشدید فشارهای وزارت اطلاعات عامل سکته قلبی همسر آیت الله بروجردی

خبرهای دریافتی حاکی ست، اکرم ولیدوست همسر آقای بروجردی بدنبال فشارهای وارده از جانب ماموران امنیتی اطلاعاتی رژیم، روز پنجشنبه 20 آبان ماه دچار عارضه قلبی گردید و هم اکنون در بیمارستان رجایی تهران بستری می باشد.
لازم بذکر است همسر آیت الله بروجردی که همواره تحت کنترل و تهدید دائمی وزارت اطلاعات قرار داشته است مبتلا به آنژین صدری بوده و با تشدید فشارهای روحی و عصبی طی روزهای گذشته متاسفانه دچار سکته قلبی شد. دستگیری های گسترده هواداران آقای بروجردی طی روزهای گذشته و به تبع آن فشارهای وارده بر این زندانی مبارز، از عوامل موثر در بروز عارضه قلبی برای همسر آیت الله بروجردی است.
پزشکان بیمارستان امروز شنبه 21 آبان انجام آنژیوگرافی کرونری برای ایشان را ضروری اعلام کرده اند.
گفتنی است آقای بروجردی تاکنون بدلیل مخالفت با اصل ولایت فقیه و تبلیغ ایده جدایی دین از دولت، متحمل هزینه های زیادی شده است که از جمله آن قتل پدر و مادر، تعقیب و دستگیری گسترده هواداران، مصادره منزل و کلیه اموال و اعمال کنترل دائمی و فشار شدید بر خانواده و فرزندانش، توسط حکومت مدعی دیانت می باشد.

۸ نظر:

ريشه هاي ايران گفت...

درود بر ميهن پرستان
ما ضمن همدردي با آقاي بروجردي از سازمان حقوق بشر خواستاريم كه بطور جدي اين مسأله را پيگيري كند و با تلاش خود حداقل فشارها را كم كند.
با تشكر

همايون-دانشجو گفت...

جاي بسي تأسف است كه به جاي حمايت از اين صلح طلبان اينگونه بايدمورد فشارروحي و جسمي قرار گيرند

وحید + سبز گفت...

با درود
من وحید ار هواداران جنبش سبز هستم به نوبه خود از آیت الله بروجردی و هوادارانش ابراز همدردی میکنم و امیدوارم که خدا به زودی ریشه این ظالمین را بکند و شفای عاجل باشد برای همسر آیت الله بروجردی و به عنوان یک بشر و انسان از مدافعین و سازمانهای حقیقی حقوق بشر میخواهم تدبیری جدید و نو برای حمایت این خانواده داشته باشند.

مهناز گفت...

مدعيان دفاع از حقوق بشر بايد براي حمايت از خانواده آقاي بروجردي دست به كار شوند

Afshin گفت...

سلام
تف بر حکومتی که به خانواده زندانیان هم رحم نمیکند.
لعنت بر حکومت اسلام خامنه ای یزید.

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی محبوبترین رهبر جهان:

http://www.whopopular.com/Leaders-Politicians

علیرضا. گفت...

با سلام
ای کسانی که مدعی دین اسلام ناب محمدی(ص) را دارید !!! آیا پیامبر در فقح مکه خانه ابوسفیان را خانه امن اعلام ننمود ؟ آیا با مخالفانش اینگونه عمل می کرد که هواداران و پیرانشان را به بند بکشاند ؟ آیا به خانواده هایشان فشار می آورد که آنان را دچار بیماری کند ؟

ناشناس گفت...

با سلام
اگر خبری از احوال همسر آیت الله بروجردی دارید لطفا ما را آگاه سازید.
متشکر مهسا از تهران