بهمن ۰۸، ۱۳۸۷

بستری شدن یکی از هواداران و متهمین پرونده

 آیت الله کاظمینی بروجردی در بیمارستان

 صبح دیروز ، 7 بهمن ماه 1387، یکی از متهمین پرونده آیت الله بروجردی ، آقای مهرداد سوری که متاهل و 37 ساله می باشد ، پس از تحمل دردهای بسیار شدید در ناحیه روده، به بیمارستان بوعلی تهران منتقل و بلافاصله به طور اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی از تاریخ 13 مرداد ماه 1387 به مدت 5 ماه در بند عمومی زندان اوین تحت بازداشت بوده است. نامبرده از بیماریهای گوارشی رنج می برد و طی مدت مذکور بارها به طور اورژانسی در بیمارستان داخل زندان بستری شده بود . مسمومیت ناشی از استنشاق گازهای سمی در هنگام اولین بازداشت ( نیمه مهرماه 1385)، بهداشت نامناسب و تغذیه ناسالم در داخل زندان و همچنین فشارهای عصبی ، باعث تشدید بیماریهای وی شده بود . در ضمن ایشان طی ماه های اولیه بازداشت در سال 1385 در بندهای 209 و 240 زندان اوین تحت ضرب و شتم شدید قرار داشته است.

لازم به ذکر است که ایشان تکنسین برق بوده و در سال 1385، بدلیل حمایت از آیت الله بروجردی از شغل دولتی خود اخراج شد و این امر باعث وارد آمدن فشارهای شدید اقتصادی بر وی و خانواده اش گردیده است .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
وقتی که ظالم زمانه اسرا را با بدترین شکل ممکن شکنجه می کند وضعیتی بهتر از این نمی شود انتظار داشت .به امید ریشه کن شدن حکومت تمام ظالمان و برپایی نظام عدل واحد در سراسر دنیا.

ناشناس گفت...

اسم فرد معتاد را بیمار می نامند! زندانی را به بدترین بیماری مبتلا می کنند! بیمار را در زندان شکنجه می کنند! و در نهایت بیمار را به زندان می برند! بله، مردم را معتاد میکنند و برای بیگناهی خود برچسب بیمار به او میزنند تا اگر وی را از بین بردند بگویند بیمار بوده و زندانی را بیمار میکنند تا اگر زیر شکنجه از دست رفت بگویند بیمار بوده و بیمار را به زندان میبرند تا همان جا زندگی او را اختتام دهند و بگویند ما مقصر نبودیم، و این بی مروتان فراموش کرده اند که هر انسانی با هر شخصیتی که باشد انسان است و جایی در اسلام گفته نشده که بیرحمی کنید و آنرا به گردن خدا بیندازید. حال این نامردان همه کار به نام خداوند مبرای از ظلم و ستم انجام میدهند و سپس خود را کنار میکشندو مردم را نسبت به خداومند بد بین می کنند و فرد بد بین دین به دنبال راه آزادی نمیرود که در نتیجه حکام جور به جور خود ادامه می دهند و معترضی نمیبینند. فریاد بکشیم تا فریادمان همه جا و در همه ی دلهلی آزاده جای گیرد و ضمیر ها را روشن کند که مبادا دیر شود .

ناشناس گفت...

با سلام
وقاهت تا کجا، بی رحمی تا کی؟ آخر این بی گناهان چه جرمی کرده اند که هر بار آنها را به انواع و اقسام شکنجه های قرون وسطایی شکنجه می کنند تا اعتراف دروغین از آنها بگیرند. به خدا که دیگر تحمل و صبری نمانده که اینان بخواهند مردم بی گناه و آزاد اندیش را به طور وحشیانه ای مورد شکنجه قرار دهند و به امید خداوند مهربان شر این ظالمان دین خدا هر چه زودتر از پایه کنده شود.