بهمن ۱۴، ۱۳۸۷

هفتمين روز بی خبری کامل از وضعیت آیت الله بروجردی
***
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
پس از یک هفته از انتقال آیت الله بروجردی به سلول انفرادی از سرنوشت ایشان اطلاعی در دست نمی باشد.
در پی انتقال آیت الله بروجردی از بند عمومی زندان یزد به سلول انفرادی در تاریخ 8/11/87 و همزمان ممنوع الملاقات و قطع نمودن تماس های تلفنی ایشان توسط مسئولان مربوطه ، علیرغم پیگیریهای خانواده ایشان، هیچگونه اطلاعی از سرنوشت این روحانی زندانی حاصل نگردیده است.
دادگاه ویژه روحانیت و مسئولان مربوطه از ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت این زندانی عقیدتی به خانواده ایشان امتناع می نمایند و مدعیات آقای بروجردی مبنی بر فقدان امنیت جانی ایشان در زندان پیش از انتقال به سلول انفرادی ، نگرانی ها در بین خانواده و نزدیکان ایشان را دو چندان نموده است.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم این نهایت بی شرمی و جسارت به یک روحانی خیراندیش و صلح طلب است. از همه آزادی خواهان و مدافعین حقوق بشر حمایت همه جانبه را از آیت الله بروجردی خواستارم .

ناشناس گفت...

اگر همه مدافعان میهن و آزاد اندیشان مبارز براستی برای هدف یکسان و آرمانی واحد مبارزه میکردند هیچگاه اجازه نمیدادند مبارزی امتحان پس داده اینگونه مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گیرد و برای رهایش کار نکنند

ناشناس گفت...

خدا کند رژیم در فکر شومی نباشد وگرنه جبرانش برای همه بسیار مشکل خواهد بود.

ناشناس گفت...

من با نظر حقیقت محض موافقم به قول معروف از ماست که بر ماست

ناشناس گفت...

یک هفته ی خبری از سرنوشت آیت الله بروجردی نیست یعنی یک هفته غفلت سازمانهای حقوق بشری از بزرگترین منادی حقوق بشر در ایران . آقای بروجردی که همواره از انواع بیدادگری ها در ایران خبر می داد حالا یک هفته از او خبری نیست.

ناشناس گفت...

از اینکه یک هفته از آیت الله بروجردی خبری نیست جای سوأل است که مگر ناظران حقوق بشر در جریان نیستند که اینها هر کار دلشان می خواهند انجام می دهند.

ناشناس گفت...

وقتی در ایران به این راحتی حقوق بشر نقض می شود که یک پیشوا و مقتدای مذهبی برای یک هفته خبری از او وجود ندارد این کانون های مدافع حقوق بشر در انتظار کدام سند و مدرک قابل قبولی هستند تا ایران را بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر محاکمه کنند

ناشناس گفت...

سلام
من به نوبه خودم از فعالان حقوق بشر تشکر می کنم که از آیت الله بروجردی بدون تبعیض حمایت می کنید و امیدوارم که این حمایت ها رنگ جدیدی به خود بگیرد.

ناشناس گفت...

به نام خدای یزدان
این نامردها باید آقای بروجردی را در انفرادی بگذارد زیرا می خواهند با کلک سر مردم ایران را به دهه فجر گرم کنند. آیت الله بروجردی نمی گذارد آب خوش از گلوی خامنه ای پائین بیاید

ناشناس گفت...

حکومتی که از انجام هر جنایتی ابا ندارد و در راه رسیده به اهداف شومش به هیچ کس در هر سن و سالی رحم نکی کند بسیار خطرناک است . باید مراقب بود و با پیگیری مکرر و مستمراوضاع زندانیان در بند اجازه ارتکاب چنین جنایاتی را آنان گرفت.

ناشناس گفت...

من به عنوان یک ایرانی مقیم آلمان با ابراز همدردی با خانواده ای آیت الله بروجردی از سران حکومت ایران تقاضای آزادی برای این روحانی آزاد اندیش و تمام زندانیان سیاسی را دارم