آذر ۲۸، ۱۳۸۹

نامه ی شاهزاده رضا پهلوی به بان کی مون

عالیجناب بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد
آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، انسانی بزرگوار، مدافع جدایی دین از دولت و یکی از مخالفان نظام فعلی ایران، در نتیجه حبس های طولانی مدت و شکنجه های روحی و جسمی در شرایط بسیار بدی قرار دارد .
طبق گزارشات رسیده، پایداری و استقامت ایشان در برابر شکنجه ها، باعث گردیده که وی قسمت اعظم بینایی خود را از دست بدهد، بگونه ای که حتی قادر به تشخیص اشیاء و اشخاص پیرامون خود نمی باشد. رژیم ایران اخیرا این انسان شجاع را به همراه شش تن از هوادارانش، به مکانی نامعلوم منتقل نموده است.
اینجانب، به همراه هم میهنان آزادیخواهم، نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت ناگوار این انسان محترم، به شما اعلام می داریم و از شما می خواهیم تا قبل از آنکه بسیار دیر شود از وقوع جرم و جنایت دیگری توسط رژیم جمهوری اسلامی، جلوگیری به عمل آورید.
در حالی که ما سالگرد بیانیه حقوق بشر را گرامی می داریم، اجازه دادن به نقض فاحش حقوق بشر در ایران، در واقع اهانت به همه می باشد.
عالیجناب؛
اینجانب، به نمایندگی از هم وطنانم و همچنین افراد متمدن سراسر جهان، اصرار دارم که شما و جوامع ملل متحد، خواهان آزادی فوری آیت الله بروجردی شوید.
در انتظار پاسخ مثبت شما می باشم.
با احترام فراوان
رضا پهلوی

۳ نظر:

جمعی از هواداران دین سنتی گفت...

باسلام و درود فرآوان
با تشکر از بیانیه ی شاهزاده رضا پهلوی من هم از تمام آزاد اندیشان مدافع حقوق بشر خواهان حمایت از آیت الله بروجردی می باشم.
با تشکر کامران

ناشناس گفت...

بنازم به غيرت اين جوانمرد
حالا مشخص شد شاه فقيد چه فرزنداني پرورش داده.
ما هم آرزومنديم هر چه زودتر آقاي بروجردي و يارانش آزاد شوند.
سينا از همدان

Hares گفت...

از حمايتت متشكريم.
جناب بان كي مون لطفا پيگيري كنيد.