مرداد ۲۸، ۱۳۸۹

تحلیلی بر خبر شماره ۵۰۵۲۲ سایت "شبکه ایران" مورخ 27 مرداد 1389

خبر فوق در ده ها سایت وابسته به حکومت ولایت فقیه از جمله: فارس نیوز، رجانیوز، فوری نیوز، دولت نیوز، اخلاق نیوز و برخی روزنامه های دولتی نیز بازتاب یافته است. دفتر آیت الله بروجردی در اروپا بدینوسیله اعلام می دارد:
بر طبق اسناد موجود، آقای بروجردی قبل و پس از بازداشت ، افشاگری علیه حکومت ولایت فقیه را وظیفه شرعی و انسانی خود اعلام نموده است. ایشان که در اعتراض به وضع موجود ، داوطلبانه خود را خلع لباس نمود، آحاد ملت ایران را در داخل و خارج از کشور، قربانیان استبداد دینی حاکم می داند و مانند همه ایرانیان تحت ستم، این مبارزه را به عنوان راهی برای پایان دادن به نقض گسترده حقوق بشر دنبال می نماید.
این زندانی دموکراسی خواه مقالات متعددی در زمینه رد ولایت فقیه، ترویج سکولاریسم و محکوم کردن هر گونه تداخل دیانت در حکومت، تقریر نمود که مورد توجه بسیاری از اندیشمندان و روشنفکران قرار گرفت. در بیانیه اخیر خود، خلافت (بنی امیه، بنی عباس، امپراطوری عثمانی و ....) و ولایت (فقیه) را دو عامل اصلی خشونت و جنایت به نام اسلام قلمداد کرده است و پیرامون نظرات مستند خود، بارها درخواست مناظره آزاد با رهبران و تئوریسین های معتقد به حکومت ولایت فقیه را مطرح نموده است .
از آنجا که آقای بروجردی از جایگاه یک متخصص علوم دینی به افشاگری علیه بدعتها و خیانتهای روحانیون جاه طلب اقدام نمود، بسیار مورد خشم آنها قرار گرفت و انواع شکنجه ها و متدهای ترور شخصیت علیه ایشان اعمال گردید.
به منظور مشخص شدن میزان ترس حکومت از این پیشوای مذهبی، به بیان این واقعیت اکتفا می کنیم که با گذشت 4 سال از حبس ایشان که تقریبا یک سال آنرا در بندهای انفرادی گذرانده و با وجود ابتلا به بیماریهای متعدد، هنوز مجوز یک روز مرخصی برای این زندانی عقیدتی سیاسی صادر نشده است!

۶ نظر:

آرمان_ ج گجساران گفت...

سلام علیکم
جناب آیت الله کاظمینی بروجردی دانشمندیست متقی و جوانمردیست آزاد اندیش و انسانیست به تمام معنا که سیره انبیا و روش اوصیا را سرلوحه تبلیغ دین حنیف قرار داده و نفوس حیران را در شرالأزمنه به صراط الله هدایت میکند.

سعید و صادق گفت...

زنده باد بروجردی زنده باد یارانش که این چنین کرد و کار خرابی های ملا های درباری را فاش کردند متشکریم از شما شیر مردان

صادق و سعید از مال آقا

آرزو گفت...

بادرود
درودمی فرستم برتمامی زندانیان آزاداندیش وصلح طلب که بخاطر دفاع ازانسانیت درحصارزورگویان زمان قرارگرفتند.

مرجان گفت...

بنام خدای مهربان
درهرزمان اصلاح طلبانی می زیسته اند وجامعه ی بشری رابسوی حق و حقیقت دعوت می کردند تا بشریت رابسوی کمالات هدایت کنندبنظرمن آیت الله بروجردی بعنوان اصلاح این زمان بشمار می رود

ناشناس گفت...

باسلام.
آیت الله کاظمینی بروجردی تنها روحانی
و نظریه پرداز مستقلی است که با شجاعت بی نظیر و استدلاهای محکم ومحکمه پسند خود ماهیت پوشالی وبی
اساس حکومت فقها که عمر سی ساله
دارد و قبل از این وجود نداشته را افشا
‏ نمود به همین خاطر آخوندهای درباری
بنای دشمنی با ایشان را بنا نهادند تاشاید
بتوانند بدعتی که در دین ایجاد کرده اند را همچنان ادامه دهند اما بالاخره خداوند باافشاگریهای آیت الله بروجردی
نقاب از چهره واقعی دشمنان دین و بشریت که بر کشور ایران زمین مستولی
شده اند برداشت و موجب بی آبرویی آنها شد .(زنده باد بروجردی)

ناشناس گفت...

آقای خامنه ای آیت الله یک شبه چه بر سردین آوردی که مردم حتی از لباس روحانیت متنفر شده اند وگروه ،گروه از دین خدا خارج میشوند یعنی آنقدر گردن کلفتی که بتوانی به تنهایی در روز
جزا جواب خداوند را بدهی اگر آنقدر حاضر جوابی پس چرا حاضر به مناظره
رو در رو با آقای کاظمینی بروجردی نیستی؟