بهمن ۱۳، ۱۳۸۷

پيام همبستگي آيت الله بروجردي به تمامي احزاب و مدافعان حقوق بشر

قبل از انتقال به بند ويژه انفرادي

«« کلیک نمایید »»

حضور خواهران و برادران مدافع حقوق بشر و اصلاح طلب و عدالت گستر

سلام پیشوای مذهبی زنجیر شده در چنگال استبداد دینی را بپذیرید. استخوان این زندانی اسیر دیکتاتوران مدعی دیانت، در حال شکستن است و چشمانش در شرایط نابینایی قرار گرفته و جهاز تنفسی او در مسیر انسداد می باشد و پیری زودرس ، بهارش را خزان کرده و روحش پژمرده گشته و خانواده اش گروگان آدمکشان گردیده و پدر و مادرش در قربانگاه عشق به مسلخ رفته .

 در حالی سومین سال حبس ناعادلانه ام را طی می کنم که گناهی جز افشای مذهب دولتی نداشتم و حرفی به غیر از آزادی اعتقادی و استقلال فکری نزده ام و خواسته ای بجز رفع حصر اندیشه و دفع تفتیش عقاید و سانسور زدایی از مطبوعات ندارم . مشاهدات من از بندهای انفرادی و عمومی 209 و 240 و ویژه 500 اوین و نظامی و موقت یزد، غصه های سنگین و خاطرات کشنده ایست که وجدان هر مدعی انسانیت را می سوزاند و تاریخ معاصر را می لرزاند . آنکه دغدغه بشریت را دارد بدون شکنجه هم در این زندانها، تکیده و تفتیده می شود .

عزیزانم؛ که فرزندان غیور وطنید و باغبانان متعصب عدالت و صلح و آزادی؛ از همه شما می خواهم تا دست به دست هم دهید و بدون ملاحظه عقیده ها و سلیقه ها و ایده ها، ملت مظلوم خود را یاری دهید و میهن تحت ستم خویش را با قیامتان زندگی دهید . اکنون این رعایای بیگناه در بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی و اعتباری و روانی قرار دارند؛ که لحظه به لحظه بر تعداد قربانیان ظلم و تبعیض و خفقان و خشونت اضافه می گردد . به یقین که شما مصلحان و منجیان تقویم حاضر در این مملکت فلک زده هستید و نفوس معصوم خلق به یغما رفته ی ایران زمین، تمامی آزادگان و حقجویان جهان را به کمک می خواند تا پژواک رنجهایش باشد و بارانی بر سینه های سوخته اش .

در خاتمه از همه شما که دلسوزان این مرز و بوم هستید می خواهم تا مرا فراموش ننمایید .

با سپاس از عنایات و زحمات بی وقفه سربازان جبهه مقاوت و پایمردی  

سید حسین کاظمینی بروجردی  

۵ نظر:

ناشناس گفت...

آیا با این وضع بد اقتصادی مردم و به تباه رفتن اعتقادات مردم جای برای شادی کردن وجود دارد من با تمام وجود از شعار آیت الله بروجردی حمایت می کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم

ناشناس گفت...

اتحاد رمز موفقیت است . با همدلی کارها آسانتر میشود . با دودستگی نمی توان در این راه پر خطر قدم از قدم برداشت . باید اختلافها کنار گذارده شود.

ناشناس گفت...

باید دستها را به دست یکدیگر داد و پشت به پشت هم فریادی شد به وسعت آسمان ایران و همچون صاعقه دودمان حکومت زر و زور و تزویر ولایت فقیه را به آتش غضب ملت ستمدیده ایران سوزانید.

ناشناس گفت...

با درود
با فرارسیدن ایام نکبت بار 22بهمن جا دارد که مبارزین راه آزادی اگر واقعاً ریگی در کفش ندارند و فقط برای ایران و آزادی هموطنانشان مبارزه میکنند دست در دست هم بدهند و با اتحاد در این مسیر قدم بردارند

ناشناس گفت...

ولله راست میگوید جناب بروجردی . من که سنی مذهب هستم و در زاهدان زندگی میکنم می بینم که چگونه به ما ظلم میشود . ما قادر به دفاع از خود نیستیم . در ایران پیروان همه ادیان تحت ستم هستند و محتاج کمک و توجه مدافعان حقوق بشر و حقوق ادیانند . من از همه مبارزین می خواهم لااقل به سخنان این روحانی شیعی توجه کنند و به داد ما برسند.