مهر ۲۵، ۱۳۸۹

ضرب و شتم و فحاشی به آیت الله بروجردی در زندان اوین

خبرگزاری هرانا - عصر روز گذشته، شنبه 24 مهرماه، رئیس بند ویژه روحانیت زندان اوین، برای چندمین بار به آقای بروجردی فحاشی نموده و اين زندانی  را با ضربات باتوم مصدوم نمود. 
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، يكي از زندانيان اطلاع داد كه اين اقدام وحشیانه در پی اعتراض های مکرر ایشان به پایمال شدن حقوق اولیه رخ داد.
آقاي بروجردي طی دو هفته اخیر بارها نسبت به فقدان امکانات درمانی، قطع ملاقاتها و انتقال خطرآفرین تعداد زیادی از معتادين در حال ترک به این بند، اعتراض نموده و چندین نامه به مقامهای مسئول زندان اوین و آقای قدیانی، دادستان ویژه روحانیت، ارسال کرده است .
مسئولین زندان اوین مدعی هستند که بند ویژه روحانیت مستقیما زیر نظر وزارت اطلاعات و دادستانی ویژه روحانیت اداره می شود.
یادآوری : بر اساس اخبار دریافتی طی ماههای اخیر ، آقای بروجردی به علت فشارهای وارده و عدم دسترسی به امکانات اولیه درمانی ، در معرض نابینایی و فلجی قرار گرفته است . ایشان در حالی پنجمین سال بازداشت خود را سپری می نماید که تاکنون حتی از یک ساعت مرخصی درمانی نیز محروم بوده است .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و درود بیکران ما مردم ایران بر مبارز راستین و عالیقدر آیت الله بروجردی وابراز تاسف و شرمندگی از کم توجهی همه ما به مبارزات دیرینه، عمیق و گسترده حق طلبانه ایشان!!! آرزوی آزادی هرچه سریعتر و سلامتی برای ایشان داشته و از نهادها و سازمانهای حقوق بشر بین المللی نیز تقاضای اقدام جدی و عاجل در جهت دادخواهی و آزادی وی داریم!!!