شهریور ۰۲، ۱۳۸۹

گسترش نقض حقوق بشر در ماه رمضان !


هر ساله در ماه رمضان نقض حقوق بشر در ایران گسترش می یابد. رژیم سرکوبگر به بهانه احترام به این ماه، مردم را به جرم روزه خواری در سطح شهر مورد ضرب و شتم قرار می دهد و عده ای را بازداشت و مجازات می نماید!
هتک حرمت و مردم آزاری حکومت ولایت فقیه در ماه رمضان، به کوچه و خیابان محدود نشده بلکه در زندان ها نیز شرایط برای زندانیان غیر روزه دار، به ویژه بیماران و آنهائی که وادار به کار اجباری در زندان می شوند و قادر به تحمل گرسنگی و تشنگی در روزهای طولانی و گرم تابستان نیستند، سخت تر شده است.
از سوی دیگر به دنبال کاهش ساعات کاری پرسنل زندان در ماه رمضان، مدت زمان ملاقات زندانیان با خانواده هایشان نیز کاهش یافته و برخی حقوق دیگر آنها نیز بطور کامل نادیده گرفته می شود. اعمال این شکنجه های بی صدا باعث تشدید فشارهای جسمی و روحی بر زندانیان بی پناه شده است.
بدینوسیله از تمامی مدافعین حقوق بشر در سراسر دنیا تقاضا می گردد که حکومت مدعی دیانت ایران را به خاطر اعمال چنین رفتارهای غیر انسانی و غیر شرعی که از مصادیق بارز نقض حقوق بشر محسوب می گردد، محکوم نمایند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به فعالان حقوق بشرشما داریدچکارمیکیند؟چرا یه کاری نمیکنید؟چراساکتید؟ازچی می ترسید؟کی به داداین زندانیهای عزیزمیرسید؟

ناشناس گفت...

بدون شک هدف خداوند از قانون روزه
جنبه معنوی آن درجهت خودسازی بوده
که بااین وجود باز خداونددرجهت آزادی
بشر تبصره های چندی آورده تاپذیرش
دین ومذهب از طریق اختیار صورت پذیرداز جمله قول خداوند که میفرماید(لا اکراه فی الدین) دین زورکی نیست ولی متأسفانه فقهای محارب با خدا و
تجارت پیشه از جمله(خامنه ای و باند مربوطه)با بر تن کردن لباس دین و تند روی در این زمینه به قول معروف کاسه
داغتر از آش شده اندکه باعث بدبینی
خلق نسبت به خالق خود شده اند و خداوند بعنوان متهم ردیف اول در بین بندگان معرفی شود در حالیکه خداوند با اینگونه فشارها مخالف است وبرای هیچ یک از مخلوقاتش زندانی نساخته به همین جهت است که آیت الله کاظمینی بروجردی با دخالت حکومت در
دیانت شدیدا مخالف است چون بغیر از سوء ظن مردم نسبت به دین ره آورد دیگری ندارد بااینکه خداوند بنده نواز و بخشنده است، به امید آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی.