خرداد ۳۰، ۱۳۸۹

اعلان انزجار از اسلام سیاسی
بیانیه جدید آقای بروجردی از درون زندان

بام آزادی: با عرض ادب و احترام به پیشگاه آفریدگاری که بشر را با نسخه « و لقد کرّمنا بنی آدم » مورد حرمت و مکرمت قرار داد و هرگز راضی به خفت و خواری او نشد.
با تمام وجودم به تبلیغ پروردگاری پرداخته ام که فرامینش آسایش انسان را اعتلا داده و لوایش « لقد خلقنا الانسان فی احسن تقویم » بوده و هیچگاه آمریّتی در آزار و اذیت اشرف مخلوقات نداشته و همواره گل سرسبد خلقت را تکریم و تقدیر نموده و هیچوقت قانونی در مسیر سختی و ایذاء خلایق، ارسال نکرده است.
سالهای متمادی از اشتغالم به مواعظ دینی و اشاعه فرهنگ اصیل مذهب مسالمت آمیز می گذرد. همواره در ابلاغ الطاف و عطایای خداوندی به بندگانش عمرم را صرف نموده و بدون انتظارات مادی و نفسانی، فداکارانه به جذب مردم زمین خورده و حیرت زده مبادرت کرده ام. توفیقات الهی در رسالتم، آنچنان شد که بدون بهره گیری از رسانه های جمعی، انبوهی از هموطنانم را در مجالس معنوی گرد می آوردم تا آنجا که باعث هراس شریعتمداران تنگ نظر گردید و تحمل اجتماع مومنین گریزان از مذهب خشونت طلبان را از دست دادند و با قوای قهریه خویش، به انهدام مواضع و شعائر اسلام ناسازگار با سیاست پرداختند که در این راستا، اطفال چندماهه را نیز به قساوت تمام، آزردند، جوانان را به شکنجه گاه ها بردند، به کهنسالان رحم نکردند و عده ای را نیز به قتل رساندند.

هیچ نظری موجود نیست: