اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۹

وضعیت اضطراری در زندان اوین در پی اعدام پنج جانباخته راه آزادی

در پی اعدام پنج تن از هموطنان زندانی در ایران ، وضعیت زندان اوین در تهران متشنج گزارش می شود .

به گزارش بام آزادی ، بعد از جنايت بي شرمانه مستبدين ديني در اعدام پنج فرزند آزاده ايران زمين، مامورين ضد شورش اوين اقدام به تسويه حساب با زندانيان معترض نموده و آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند تا از گسترش دامنه اعتراضات در زندان جلوگيري شود.

بنابراین گزارش، شدت تهاجم و سركوب به حدی بوده است که منجر به بيهوشي و احتمالا کشته شدن برخی از زندانیان در بند 350، بند 500 ویژه روحانیت و بندهاي 7 و 8 زندان اوین شده است . این گزارش ها حاکیست ، مامورين سرکوبگر مانع از انتقال مجروحين به درمانگاه زندان مي شوند.

قطع كامل تلفن هاي اوين در حاليست كه طي روزهاي اخير آقايان عیسی سحرخیز، مهندس طبرزدی، داود سلیمانی، رسول بداغی، مهدی محمودیان و دکتر رفیعی به زندانهاي رجائي شهر و پرديس كرج منتقل شده و از شروع سال جديد نيز، برخي محكومين از جمله آيت الله بروجردي كه اخبار داخل زندان را به بيرون گزارش مي دادند، ممنوع الملاقات شده اند. اين فشارها براي جلوگيري از تبادل اخبار به ويژه ارسال گزارش از اوضاع بحراني و متشنج کنونی زندان صورت گرفته است.

اکنون که رژيم سرکوبگر ولایت فقیه به آخرين درجه قساوت رسيده و واكنش هاي اندك سازمان ملل، دولت ها و نهادهاي مدافع حقوق بشر كارساز نبوده ، پيروزي ملت تحت ستم ايران تنها در گرو اتحاد تمامي گروههای مبارز ، آزاديخواهان و اصلاح طلبان، فارغ از هر ايده و منش سیاسی مذهبي در قالب يك جبهه دمكراتيك واحد مي باشد.

هیچ نظری موجود نیست: