بهمن ۰۹، ۱۳۸۷

انتقال نگران کننده آیت الله بروجردی به مکانی ناشناخته

روز گذشته آیت الله بروجردی بنا به دلایل نامعلومی به محلی ناشناخته در زندان یزد منتقل شد.
صبح روز گذشته مورخه سه شنبه 8/11/87 آیت الله کاظمینی بروجردی به اتاق انفرادی ویژه ای که گویا به تازگی برای ایشان ساخته شده، منتقل گردیدند.
پیشتر این روحانی زندانی طی تماسی با خانواده خود ، از تلاش زندان برای ساخت مکانی انفرادی جهت نگهداری وی به منظور اعمال فشار بیشتر و محدود نمودن تماسهای ایشان با دنیای بیرون خبر داده بود. پس از انتقال اطلاعی از وضعیت ایشان در دست نمی باشد.
خانواده آیت الله بروجردی ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت وی خواستار رسیدگی به وضعیت این روحانی زندانی و پشتیبانی نهادهای بین المللی حقوق بشری از ایشان هستند، آنان معتقدند آیت الله بروجردی فاقد امنیت جانی در چنین مکانی است و احتمال میرود فشارهای بیشتری جهت گرفتن اعترافات و اظهارات تلویزیونی بر ایشان وارد گردد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حکومت ضد دینی ایران با این عمل خود بر ظلم واستبداد حکامش صحه گذاشت و ترس خود را از فریاد آزادی خواهی مردم نشان داد. به امید برچیده شدن نظام سلطه گر ولایت ناحقه فقیه.

ناشناس گفت...

چقدر ذلیل و حقیرند که حتی در زندان هم از آیت الله بروجردی ترس دارند و هر روز یک نقشه جدید میکشند.

ناشناس گفت...

در جمهوری اسلامی ترس چنان پیکره اش را فرا گرفته تا آنجا که از تفکرات و دیدگاههای آیت الله بروجردی به شدت ترس و واهمه دارند و هر روز نقشه ترور و یا انتقال دادن از بندی به بند دیگر انجام می شود تا این که صدای ایشان به گوش جهانیان نرسد.

ناشناس گفت...

سلام
چند روز از انتقال آیت الله بروجردی به مکان نا معلوم گذشته و خبری از این روحانی نیست، ولی مطمئن باشید که ایشان در حال جنگ با دشمن است و آن هم با کمک شما عزیزان پس این نگرانی باید خون یک آزادی خواه و صلح طلب را به جوش بیاورد و هیچ فرصتی را نباید برای دفاع از ایشان و تمام زندانیهای در بند از دست داد. به امید پیروزی عاجل/1/02/2009