دی ۰۶، ۱۳۸۷

پیام تبریک آیت الله بروجردی به مسیحیان 

سراسر دنیا در آستانه حلول سال نو میلادی

««« فايل صوتي »»»

درود بر روح خدا حضرت عیسی مسیح؛ سلام بر مادر هستی، رازگاه خلقت، مریم مقدس. تبریکات جاودانه ام بر مسیحیان عزیز و مهربان. با احترام به تمامی مبلغین صلح و خیرخواه مسیحی.

این پیشوای دینی از مرکز خشونت و دیکتاتوری یعنی زندان، این عید زیبا و مسعود را به تمامی ملتها و دولتهای مسیحی جهان تهنیت می گوید.

هرگز تاریخ بشریت، حرکت مصلحانه و مشفقانه و آزادی بخش و عدالت گستر پیامبر والاتبار و حیات آفرین را فراموش نخواهد کرد. تعالیم مسیح در هر زمان و مکان، آدمی را اعتبار می دهد و انسانها را آبرو و عزت می بخشد. این جانب که به خاطر دفاع از آزادیهای اعتقادی و پشتیبانی از استقلال معنوی سالهاست که در رنج و آزار هستم، همواره بر این موضع بوده ام که آفریدگار بی همتا که نزدیکترین قدرت به مخلوقات خویش است هرگز مذهبی را برای سرکوب رعیت مظلوم نمی فرستد و قانونی را در حصر جامعه تقدیر نمی نماید و به کسی اجازه نمی دهد که به نام او خون مردم را بریزد و حقوق اجتماع را زیر پا قرار دهد.

آنچه که امروز باعث دین گریزی شده و توحید را از وجدان عمومی کمرنگ کرده، استبدادی است که زیر لوای دیانت می شود و دیکتاتوری روحانیون در هر یک از ادیان آسمانی، نفرت عمومی را در پی می آورد و همچنین شعارم در وحدت ادیان و اتحاد بین المللی پیروان مذاهب توحیدی، مزید بر شکنجه هایم گردیده که در این عید مبارک از خدای گیتی، رهایی تمامی اسیران خودکامگان را مسئلت می نمایم و امداد گسترده و همه جانبه مؤمنان مسیحی را خواستارم.

با آرزوی تحقق وعده های مسیح در جامعه جهانی و امید به سال نیکو و عاری از تهدیدات مخاطره آمیز.

سید حسین کاظمینی بروجردی

زندان، ایران

هیچ نظری موجود نیست: