آذر ۱۴، ۱۳۸۷


شدت توطئه های رژیم، بر علیه آیت الله کاظمینی بروجردی

در پی تجمع اعتراض آمیز خانواده و نزدیکان آیت الله بروجردی در مقابل دفتر سازمان ملل در شهر تهران که به دنبال بی اعتنایی مسئولین دادسرای ویژه روحانیت و مقامات حکومتی نسبت به وضعیت جسمی این روحانی آزادیخواه صورت گرفت، موج جدید تهدید و خشونت علیه خانواده ایشان شدت یافته است.
طبق گزارش واصله ، خانواده ایشان که برای ملاقات با آیت الله بروجردی راهی شهر یزد بودند، در طی راه با یک تصادف ساختگی مورد حمله قرار گرفتند که به زخمی شدن برخی از آنها انجامید. این توطئه به دنبال تهدید خانواده ایشان طی چند روز گذشته صورت گرفته است. آگاهان در مورد علت این اقدامات که همزمان با اعمال محدودیت های گسترده در داخل زندان نظامی شهر یزد علیه آیت الله کاظمینی بروجردی دنبال می شود، بر این باور هستند از آنجا که تمامی حربه های رژیم علیه این روحانی طرفدار جدایی دین از سیاست که شامل واداشتن ایشان به قبول یکی از سه گزینه سکوت، سازش و یا تسلیم بوده، تاکنون بی اثر مانده است؛ بنابراین رژیم تلاش می نماید ارتباط ایشان با دنیای خارج را به طور کامل قطع نماید و نام و یاد ایشان را از رسانه های خبری جهان محو کند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد و بزودی خورشید عدالت بر جهان خواهد تابید و حق از ناحق و سره از ناسره بر همگان معلوم خواهد شد.

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی و یارانش در تمام نقاط جهان که با واقع بینی درد جامعه ایرانی را دریافته اند . امیدوارم هر چه سریعتر آرمانهای جهانی آیت الله بروجردی به ثمر بنشیند و جامعه ایرانی از زیر یوق ستم و ظلم فراگیر حکام زر و زور و تزویر ولایت جعلی فقیه خارج گردد.

ناشناس گفت...

برای آقای سمواتیان و همسر مبارزشان آرزوی سلامتی و موفقیت را داریم