
خطر مرگ در كمين آيت الله كاظميني بروجردي
شب گذشته، مسئولين زندان يزد در راستاي ايجاد فشارهاي بيشتر بر روحاني صلح طلب آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي ، پس از انتقال ايشان به بند زندانيان خطرناك، با طرح يك دعواي ساختگي، ايشان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند بگونه اي كه در اين اقدام ساختگي استخوانهاي دست و كمر ايشان آسيب جدي ديده است .
به گزارش يك منبع موثق مسئولين اين زندان تعدادي از مامورين خود را در قالب زنداني به اين بند روانه كرده و باعث ايجاد چنين جو ناامني براي آيت الله بروجردي گرديدند . در اين خصوص وكيل بند نيز اظهار داشته كه تا كنون اين افراد را مشاهده نكرده بود و معلوم نيست چگونه به اينجا منتقل شده اند !
وارد آوردن فشارهاي ممتد و طاقت فرسا بر آيت الله يروجردي در حالي ادامه دارد كه بنا بر گزارشات متعدد سازمانهاي حقوق بشري همچون عفو بين الملل، ديده بان حقوق بشر و كمپين بين المللي حقوق بشر، ايشان بخاطر وخامت وضع جسماني اش مي بايست سريعا براي استفاده از امكانات درماني لازم به محيط خارج از زندان منتقل شوند . آيت الله بروجردي در حالي در زندانهاي قرون وسطايي جمهوري اسلامي با مرگ دست و پنجه نرم ميكند كه رهبرانش مدام داعيه دفاع از حقوق بشر و مخصوصا دفاع از ملت مظلوم فلسطين را دارند !
لازم به ذكر است كه آيت الله بروجردي يك زنداني عقيدتي ست كه پس از تحمل بيش از دو سال و نيم زندان و شكنجه ، كماكان بر مواضع خويش چون آزادي عقيده ، تساوي حقوق زن و مرد ، توقف اجراي حدود اسلامي و لزوم جدايي دين از سياست پافشاري مي نمايد .
خبر فوق به تاييد مجموعه فعالان حقوق بشر ايران نيز رسيده است .
منبع »» بام آزادي : وبلاگ اختصاصي آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي
.jpg)





