اردیبهشت ۰۵، ۱۳۸۹

آیت الله بروجردی را دریابیم!

به گزارش بام آزادی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله بروجردی، در روزهای اخیر شدت شكنجه هاي نامرئي در بند ويژه روحانيت، افزایش یافته است. بگونه ای که توزیع غذاهای آلوده و تاریخ مصرف گذشته، قطع سيستم گرمايشي و نبود آب گرم و همچنین رها نمودن جانوران موذي در این بند، باعث تشديد مشكلات بهداشتي و گسترش شيوع بيماريهاي مختلف گردیده است. برخوردهاي غير انساني برخي ماموران و سرقت از حساب زندانیان به منظور عدم دسترسی آنان به کارت تلفن جهت برقراری ارتباط با محیط بیرون از زندان، مواردی دیگر از این قبیل شکنجه ها می باشد.
آيت الله بروجردي از روز پنج شنبه دوم ارديبهشت ماه 89 ، در پی اعتراض به نقض مستمر حقوق خود و دیگر زندانیان، به بند انفرادي منتقل گردیده؛ با این وجود اطلاع بیشتری از وضعیت و محل نگهداری ایشان در دست نمی باشد.
صبح روز یکشنبه 5 اردیبهشت ماه، نصرت آبادی، معاون دوم جعفر قدیانی در دادستانی ویژه روحانیت به خانواده آقای بروجردی گفته است: "کاظمینی بروجردی به دستور مسئولین اوین به بند انفرادی منتقل شده است!"
نصرت آبادی همچنین مدعی شده است: "کاظمینی بروجردی در زندان شورش به راه انداخته بود و از فرصتهای تماس تلفنی خود سوء استفاده می کرده است. وی همچنین اخبار و حوادث داخل زندان را به بیرون گزارش می داده است؛ به همین علت، مسئولین زندان اوین برای تنبیه وی و عبرت گیری دیگر زندانیان، چنین تصمیمی گرفته اند!"

هیچ نظری موجود نیست: