فروردین ۲۰، ۱۳۸۸

نامه آیت الله بروجردی به دبیرکل سازمان ملل متحد

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
حضور محترم دبیر کل سازمان ملل متحد
با درود به عرض آن مسئول عزیز می رسانم
اینجانب که پیشوایی دیانت غیر سیاسی را به عهده دارم و به علت تبلیغ و ترویج مذهب آزاد و نا پیوسته به حکومت، سه سال است که در زندانهای مخوف و مخفی و مختلف جمهوری اسلامی ایران به اشد اعمال شاقه و غیر انسانی مبتلایم و اکنون در شرایط روحی و جسمی سختی قرار دارم که امیدی به روند طبیعی زندگی ام نمی رود؛ شدیداً و عاجلاً خواستار رسیدگی آن مقام بین المللی به وضعیتم می باشم.
در این مدت، حکام زورگوی این رژیم مستبد از دیدار با وکلایم ممانعت کرده اند و مانع معاینات و معالجات پزشکی اطبای مستقل و متعهد گردیده اند و هرگاه نهادهای حقوقی و قانونی و انسانی جهان تقاضای اقدام به اعزام بازرسان حقوق بشر کرده اند به بهانه آنکه این کار دخالت در امور داخلی کشور است به کارشکنی های پیاپی مبادرت نموده اند. آیا اقدامات مداخله جویانه این حکومت در کشورهای دیگر، دخالت آشکار در صلح و ثبات دنیا نیست؟ و تهدید روند سازش بین ملت ها نبوده؟ اما هم دردی و هم صدایی خبرگزاریها و مسئولین مدافع حقوق بشر به معنای حضور مداخله گرایانه در امور داخلی این رژیم قلدر و بی اعتنا به منشورات سازمان ملل متحد است!
با تشکر سید حسین کاظمینی بروجردی

۳ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ما نیز از دبیر محترم سازمان بین الملل خواستاریم که به وضعیت آیت الله بروجردی رسیدگی نمایند.

تخت جمشيد گفت...

باسلام و عرض ادب
جناب بان كي مون اميد تمام دلهاي سوخته ي ايرانيان به دستان توانمند شما دوخته شده . غمنامه ي اين سيد مظلوم را بخوانيد و وجدانتان رابه قضاوت بنشانيد .....

رامتین گفت...

سلام جناب آقای بان کی مون امیدولرم صدای این روحانی دگر اندیش راگوش کرده به فریاد مظلومانه اش پاسخ دهی که همانا آزادی عقیده است.