فروردین ۱۷، ۱۳۸۸

تداوم بی تفاوتی نسبت به جان زندانیان بیمار در زندان اوین

خودکشی یک زندانی در زندان اوین با بی‌تفاونی مسئولین و تیم پزشکی زندان اوین مواجه شده است.
احمد فلاح‌پور یکی از زندانیان مالی زندان اوین است که در چند روز گذشته اقدام به خودکشی کرده است اما مسئولین و تیم پزشکی زندان اوین با بی‌توجهی به وضعیت وی تنها اقدام به درمان سرپایی وی کرده و بعد او را به سلول انفرادی بند 240 زندان اوین منتقل کرده‌اند.
لازم به ذکر است، عدم رسیده‌گی پزشکی کافی به زندانیان در طی ماه‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اعتراض‌های مدافعان حقوق‌بشر است که در زندان ایران به کرات اتفاق می‌افتد. امیدرضا میرصیافی و امیرحسین حشمت ساران از زندانیان سیاسی بودند که به علت عدم رسیده‌گی پزشکی و کم‌کاری مسئولین زندان‌های اوین و رجایی شهر جان خود را از دست داده‌اند.

۳ نظر:

رامین گفت...

متاسفانه در این حکومت یک زندانی از کوچکترین حق و حقوق خود محروم است این رژیم با بی توجهی به وضعیت پزشکی زندانیان قصد کشتن آنها را دارد و از این طریق می خواهد که مخالفان خود را سرکوب نماید.

مسیح گفت...

با سلام
من هم به عنوان یک ایرانی نسبت به وضعیت زندانیان سیاسی وعقیدتی احساس نگرانی کرده چون در صورت ادامه این روند دوباره شاهد مرگ عزیزان ایران زمین خواهیم بود ,از طرفی وضعیت روحانی برجسته آیت الله بروجردی هم بسیار نگران کننده است ,از تمامی فعالان حقوق بشر داخلی وخارجی خواهشمندیم که برای رسیدگی به وضعیت این زندانیان از طریق نهادهای بین المللی اقدام کنند که در غیر این صورت جنایتکاران حاکم بر روند قتل در زندان های مخوف ادامه خواهند داد

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بد این زندانی و دیگر زندانیها از مجامع بین الملل و منادیان حقوق بشر خواستاریم که به فریادمان برسند.