شهریور ۲۴، ۱۳۸۶

شكايت طرفداران دين سنتي و مخالفين مذهب سياسي

به كميسارياي عالي حقوق بشر سازمان ملل متحد به مناسبت ديدار از ايران

درود دلهاي سوخته تحت ستم و زير شكنجه به كساني كه وجدانشان اجازه نمي‌دهد در برابر زورگوئي‌ها و عدالت‌شكني‌هاي هيئت حاكمه ي ايران، سكوت كنند. اي اشخاصي كه راضي به آزار حيوانات هم نمي‌شويد و انجمن حمايت از حيوانات را تشكيل داده‌ايد؛ به داد مردمي برسيد كه گناهشان اعتراض به تفتيش عقايد قرون وسطائي وزارت اطلاعات است.
اين وزارتخانه زير پوشش تشكيلات به اصطلاح قضائي دادگاه و دادسراي ويژه‌ي روحانيت به سركوب مناديان ديانت منهاي سياست پرداخته و در راس آنها نزديك به پانزده سال است كه آيت الله آقا سيد حسين كاظميني بروجردي را تهديد و تعقيب و زنداني و تحت فشار قرار داده و پارسال بعد از ميتينگ ده‌ها هزار نفري در بزرگترين استاديوم سرپوشيده كشور كه جمعيتي در حدود يكصدهزار نفر را به نمايش گذاشته بود و باعث خشم آخوندهاي درباري گرديد ، نيمه‌شب به منزل اين رهبر ضد استبدادي زنداني ايران حمله كردند و با انواع نيروهاي سركوب‌گر منزل مسكوني او را كوبيدند و ايشان را با خانواده و نزديكانش مورد ضرب و شتم قرار دادند و بسياري را كشتند و خيلي‌ها را زخمي كردند و صدها تن را به زندان اوين بردند و اكنون اين پيشواي ديكتاتور ستيز در بدترين شرايط روحي و جسمي قرار دارد و نگاهش به مراكز تصميم ‌گيرنده در امر حقوق بشر است.
طي چند ماهي كه در سلول انفرادي 209 اطلاعات بود به حدي مورد خشونت رواني و جسماني قرار گرفت كه قسمت عمده‌اي از اعضاء و جوارحش ناقص گرديد و در مدتي كه در بيدادگاهي كه بخش پنهاني مراكز امنيتي و اطلاعاتي حكومت است، محاكمه مي‌شد در پشت درهاي بسته ناله‌هايش را خفه كردند و اعتراضش را با اسلحه پاسخ دادند و اينك در بخش بمباران تبليغاتي و رسانه‌اي قرار دارد . هر روز در روزنامه‌هاي وابسته به دولت و تلويزيون دولتي به اين روحاني سازش‌ناپذير تهاجم اعتباري مي‌شود و درگيري او را با ملاهاي از خدا بي‌خبر، ‌در حد خرافه‌پرستي و دعا نويسي و رمّالي قلمداد مي‌كنند !!
و حال كه ايراد اين خادم ملت و بنده خدا به روحانيون دولتي آنست كه مي‌گويد: چرا به نام خداي مهربان زندگي را بر مردم مظلوم ايران سخت‌ مي‌كنيد و تحت عناوين ديني، ملت را از هستي جدا مي‌سازيد؟
اي بزرگان شوراي امنيت، به خاطر موسي و عيسي و محمد و زرتشت، دست اين فرزند دلسوخته و فريادگر ايران را بگيريد و پژواك اعتراضاتش باشيد.

۲ نظر:

Sahele.Najat گفت...

با درود
از دیدن این وبلاگ که منعکس کننده اخبار آقای بروجردی می باشد خیلی خوشحال شدم امیدوارم در کارتان موفق باشید
به امید آزادی این آقای مظلوم و آزاده
از کسانی که این پیام را می خوانند می خواهم که در معرفی آن کوشا باشند
دوستدار آیت الله کاظمینی بروجردی
فرید

ناشناس گفت...

با سلام و احترام. آقاي جهانگير عزيز گذر ايام نشان داده كه در پس هر سياهي شب ظالمانه ،صبح زيبايي پنهان است. به اميد آزادي آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي

كوثر