بهمن ۱۰، ۱۳۸۹

فراخوان به کارزار اعتراضی علیه موج جدید اعدام در ایران

خبر کوتاه بود جعفر کاظمی و محمد علی حاج آقائی، فرهاد تارام و زهرا بهرامی نیز در چند روز گذشته اعدام شدند. اعدام هفت زندانی سیاسی و دهها اعدام دیگر در کمتر از چهار هفته! فردا نوبت کیست؟

هم ميهنان، آزاديخواهان
رژیم اسلامی ایران برای مقابله با اوجگیری مبارزات مردم برای آزادی و رهائی، موج جديدی از اعدام را در سراسر ايران تدارک دیده است.
در هر هشت ساعت یک نفر در ایران اعدام می شود. هم اکنون دهها زندانی سیاسی و عقیدتی در خطر اعدام قرار دارند. اما علیرغم شکنجه و خطر اعدام، شاهد مقاومت آنان در زندان های قرون وسطائی رژیم هستیم. جمهوری سرکوب و اعدام سعی در نابودی زندانیان سیاسی دارد ، تلاش کنیم صدای حق طلبانه آنان را به گوش جهانیان برسانیم.
برای توقف اعدامها و دفاع از مبارزات آزاديخواهانهء مردم ایران باید همگام در سراسر جهان دست به اعتراضات سراسری و همزمان زده و اعتراضات گسترده جامعه جهانی به سرکوب فزاينده و موج جديد اعدامها را با خواست لغو فوری مجازات اعدام و سنگسار ، ممنوعیت هر نوع شکنجه وآزادی بی قید و شرط کلیه زندانيان سياسی و عقيدتی سازمان دهیم.
ما در پنجم فوریه در اعتراض به موج جدید اعدام در ایران در مقابل سفارت رژیم اسلامی گرد می آئیم و مناسبت بعدی را نیز ١١ فوریه، سالروز انقلاب بهمن پیشنهاد می کنیم. باشد که همگام با یکدیگر در سراسر جهان به اعتراضات سازمانیافته تری علیه جمهوری اسلامی ایران دامن زنیم.
سران رژیم اسلامی ایران باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

زمان: شنبه ،۵ فوریه ٢٠١١ ساعت ١٤
مکان : مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران

کانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلین
www.iprberlin.com
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران - برلین
E-Mail: kupg_iran@yahoo.de

۲ نظر:

kamran گفت...

با سلام
رژیم دیکتاتوری ایران از ترس ما آزادی خواهان دست به چنین اقدامات ناقض حقوق بشری میزند.
ولی غافل از اینکه در ایران فریاد من،به ما مبدل شده است.
درود بر دمکراسی و ننگ بر دیکتاتور
کامران

ناشناس گفت...

با سلامً اين وظيفه انساني هر انسان ازاده اى هست كه در اين آكسيونها شركت كند ولى عزيزان نگذاريد كه فرقه رجوى از اين فعاليتهاى حقوق بشرى ايرانيان عزيز به سود خودش استفاده كند چون كه باعث به دام انداختن اين عزيزانى كه اعدام شدند همين مجاهدين بودند .ماشين گشتاپوى رجوى از افراد فقط استفاده ابزارى ميكند.اخوان