دی ۱۴، ۱۳۸۹

اعتراضات گسترده دراویش گنابادی در پی دستگیری آقای محجوب در اصفهان

شماری از دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی ساکن اصفهان در پی دستگیری آقای محجوبی از مشایخ این سلسله، با تجمع جلو زندان مرکزی اصفهان (زندان دستگرد واقع در 5 کیلومتری جاده اصفهان – شهرکرد)،‌ خواستار زندانی شدن خود شدند.
به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور، نیمه شب گذشته، سرنشینان مسلح سه خودرو حامل ماموران لباس شخصی و دو خودروی انتظامی، به منزل یکی از دروایش گنابادی ساکن منطقه  پولادشهر اصفهان حمله بردند و سپس به منزل حمید باقری که میزبان آقای محجوبی بود، هجوم آورده و ساکنان خانه را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
خبرنگار ما می‌افزاید: ماموران لباس شخصی و انتظامی در این اقدام وحشیانه و خلاف قانون، با پاشیدن گاز فلفل و مجروح کردن ساکنان خانه، آقای محجوبی و چهار تن از دراویش به نام‌های حمید باقری، فرشید محجوبی، مهدی پورصدام و وحید عباس زاده را دستگیر و به محل نامعلومی منتقل کردند.
در پی این حادثه، دراویش گنابادی در کلانتری پولادشهر تجمع کردند اما ماموران کلانتری خبر از انتقال آقای محجوبی به زندان دستگرد دادند. دراویش نیز ساکت ننشسته و با حضور جلو زندان یاد شده، خواستار زندانی شدن خود و پیوستن به برادرانشان در زندان شدند.
آخرین خبرهای رسیده از سایت مجذوبان نور حاکی ست در پی حضور گسترده دراویش گنابادی در مقابل زندان مرکزی اصفهان، آقای محجوبی شیخ این طریقت عرفانی، پس از 5 ساعت بازداشت در زندان مرکزی شهرستان اصفهان ساعت چهار و پانزده دقیقه بامداد دوشنبه  12 دی ماه آزاد شد.
گزارش‌های رسیده حاکی از حرکت دراویش طریقت نعمت‌اللهی گنابادی به سمت شهرستان اصفهان است.

هیچ نظری موجود نیست: