مرداد ۱۱، ۱۳۸۹

روزنامه رسالت همپای کیهان حکومتی، زمینه ساز توطئه

روزنامه حکومتی رسالت در شماره 7047 روز دوشنبه 11 / 5 / 89 برابر با 3 اگوست 2010 ، با انتشار مطلبی تحت عنوان مدعي بي سواد تئوريسين هاي مذهبي را به مناظره دعوت کرد! بار دیگر اقدام به تخریب و حمله به چهره آیت الله بروجردی، زندانی سرشناس مخالف ولایت فقیه پرداخت. این روزنامه حکومتی در بخش شنیده ها و نکته ها اینگونه آورده است:
" کاظميني بروجردي، که پيش از اين به جرم ادعاي کذب مبني بر مرجعيت و ارتباط با امام زمان (عج) دستگير و در زندان به سر مي برد، در نامه اي به مسئولان نظام آنان را به مناظره تلويزيوني دعوت کرده است!

وي در نامه خود نوشته است: من بارها از علما و تئوريسين هاي مذهبي سياسي خواسته ام در يک مناظره زنده تلويزيوني، مستندات خود را ارائه دهند و ما نيز برهان روشن و ادله قاطع خويش را عرضه داريم تا دنيا بهتر قضاوت کند. "
حملات برنامه ریزی شده حکومت ملاها برای تخریب وجهه علمی، مردمی و مبارزاتی آیت الله بروجردی، موضوع تازه ای نیست و هر از چند گاهی شاهد اینگونه دروغپردازی های معمول نظام ولایت فقیه هستیم. با توجه به خبرهای ناگواری که از بند 350 و ویژه روحانیت طی روزهای اخیر در رسانه های بین المللی بازتاب یافت، ظاهرا این یورش مجدد زمینه ساز توطئه ای بر علیه این زندانی عقیدتی سیاسی می باشد.
این بار اتفاقا پرسش صریح ما از مزدوران جنایتکار رژیم این است که براستی اگر آیت الله بروجردی را فردی بی سواد می دانید، چرا تاکنون به درخواست چندین باره ایشان مبنی بر برگزاری مناظره ای با شرکت رهبران دین سیاسی جواب مثبت داده نشده است ؟! ترس و واهمه رهبران ولایت فقیه از آقای بروجردی نشان چیست؟ اصولا باید معلوم شود نظامی که 31 سال است استراتژی صدور انقلاب به سرتاسر عالم را در سر می پروراند و همواره داعیه رهبری و مدیریت جهانی دارد چرا باید از روبرو شدن با یک روحانی بقول خودشان کم سواد ،اینهمه واهمه داشته باشد؟!!
باید گفت حنای اینگونه لجن پراکنی های ملایان، دیگر برای ملت آزاده ایران رنگی ندارد و جز به بی آبرویی و انزوای بیشتر داخلی و خارجی رژیم، سرانجامی برای ملاهای ضد دین نخواهد داشت.
لازم به ذکر است آیت الله بروجردی که چندی قبل در اعتراض به عملکرد سیاه ملاهای حکومتی طی سه دهه خود را در درون زندان خلع لباس کرده بود، در تیرماه سالجاری با انتشار نامه ای از درون زندان ضمن به چالش کشیدن نظام ولایت فقیه، برنامه ریزی های وسیع حکومت برای سرکوب روزافزون ملت آزاده ایران را تقبیح نموده و عنوان کرده بود :
آئینی که مقتدایش در منبر از حضار می خواست تا او را عفو کنند و چنانچه ناخواسته به آنها ستم کرده، قصاص نمایند ! حالا چطور بپذیریم که این اسلام، میرغضب شده و پوست از سر طرفداران خویش می کند و خفقان را به گونه ای گسترده تا جائی که هر کس به عوامل دست چندم دین دولتی هم اعتراض کند به عقوبتی وحشتناک می رسد؟!!
با توجه به شرایط خطیر کنونی که بر زندانهای قرون وسطایی رژیم حاکم گشته، خانواده و نزدیکان آقای بروجردی مجدداً از سازمانهای مدافع حقوق بشری و نهادهای تاثیر گذار بین المللی درخواست رسیدگی عاجل نسبت به خنثی نمودن توطئه های پیاپی بر علیه این زندانی و سایر زندانیان عقیدتی سیاسی می نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: